onsdag 8 oktober 2014

Lindex


Hej vänner!

Redan onsdag - jag tycker att veckorna rusar iväg! Idag har flickorna dessutom haft studiedag så vi har varit hemma och haft det riktigt mysigt. Var även tvungen att åka till Lindex för att kolla in Jean Paul Gaultier kollektionen och jag tyckte det var riktigt mycket fint. Trots att jag har ett helt showroom (Vistamia) full med kläder kunde jag inte låta bli att ta med mig några godbitar hem - ett par svarta byxor, en svart polo och ett armband till mig samt en helt underbar tyllkjol, två randiga tröjor och ett par matchande strumpor till lillasyster.


Önskar er en mysig onsdagkväll!

2 kommentarer:

Amanda sa...

Fint!
Önskar dig en härlig dag!

Kika gärna in hos mig bland mina smycken och detaljer!

KRAM

Välkommen Hem! sa...

Ja, jag stod också och rykte i en massa Gultiergrejer idag men så fick jag beslutsångest och kom hem tomhänt... Ångrar mig en smula nu. Jag menar, ett par strumpor eller halsduk kunde jag ju i alla fall slagit till på! Hur tänkte jag liksom ??... ;-)
Kram o ha en härlig helg, fina du!
Judita