fredag 28 mars 2014

Super-kväll


Vilken dag! Fredag och strålande sol samt +16 grader - helt fantastiskt! Har haft fullt upp hela dagen men kunde ändå klämma in en promenad på förmiddagen, har börjat gå med stavar - känner mig urtöntig men det känns desto bättre i kroppen, försöker komma ut 3-4 gånger i veckan och går då i 40 minuter - heja heja!

Igår kväll var det åter dags för en kundkväll i Vistamias showroom. 10 tjejer kom och vi hade det supertrevligt. Det provades, klämdes, skrattades och shoppades - väldigt lyckat!

Jag hade på mig supersnygg top från Stylein - ni hittar den HÄR!

Önskar er en fortsatt härlig fredag!


5 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

trevligt det låter! Kram pernilla

hemma hos lilla mej sa...

Himla mysigt det låter .Ha en fin kväll .Kramar Rita

Charlie sa ... sa...

Låter toppentrevligt!

KRAM och trevlig helg

mammaxtre sa...

Stavar, har jag hemma i förrådet....gillar den dock väldigt mycket. De är bra för armarna, gör skillnad. Mina stavar hamnade i förrådet sen jag blev förtjust i löpning.

Fortsätt stava dig fram fastän det känns fånigt.

Trevlig kväll

Lena sa...

Trevligt med kundkväll! Och härligt med promenader. Stavar har jag inte testat ännu.

Kram Lena