fredag 21 mars 2014

FREDAG - redan!

Idag har jag på mig en underbar långkofta från Noa Noa - ni hittar den HÄR hos Vistamia!
Vill också passa på att nämna att vi kör fraktfritt t o m söndag!!

Hej vänner!

Redan fredag - vart har den här veckan tagit vägen!? Såg nu att jag inte har uppdaterat bloggen sedan i måndags och så vill jag egentigen inte ha det - måste även hinna med bloggen som jag tycker är så kul!

Snart skall jag tuffa iväg till den stora matbutiken och bunkra upp inför helgen, alltid lika härligt! Såg på en annan blogg att ICA Maxi har söta små pizzakartonger med smågodis i, vill verkligen ge dessa till mina flickor som de kan mumsa på i helgen - hoppas att de finns kvar!




Önskar er en riktigt härlig fredag!

5 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Underbar långkofta du har. De är perfekta.

Härliga helg - alltid lika skönt.

KRAM

Lena sa...

Vilken snygg! Jag skulle behöva en långkofta, men har tänkt mig en omönstrad ljus. Köpte en sån från NOa Noa förra året. Rätt som det är dyker väl den rätta upp :-)

Ha en trevlig fredagskväll!

Kram Lena

mammaxtre sa...

Vilken underbar bukett!

Happy friday!

LOPPISLIV sa...

Vacker kofta, de är så användbara de där långkoftorna, Noa noa har mycket snyggt!!

Ha en fin söndag!
Kram Paula

Mittgodastefinaste sa...

Jag känner precis likadant, skulle vilja ha mer tid till bloggandet som ju är så kul!

Jättefin långkofta!

Kram Jenny