onsdag 13 november 2013

Små hyacinter

 
Hej vänner!
 
Vilken härlig dag vi har - solen skiner och jag har precis varit ute på en lång walk med Bessie! Igår när jag var och handlade köpte jag med mig ett gäng fina, små hyacinter - min favorit! Älskar den här tiden när man kan börja plantera hyacinter i fina krukor och placera ut lite här och där i huset, väntar nu på att de skall slå ut (kanske lagom till helgen) och börja dofta sådär underbart.
 

 
Ni glömmer väl inte bort min TÄVLING, chansen att vinna en underbar sjal från Ester Elenora - sista dagen imorgon!!
 
Önskar er en fin onsdag - lill-lördag!


3 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Visst är det underbart med hyacinter. Har inga än, får dröja någon vecka till, sen så..
Kram jannike

Helenas enkla vardag sa...

Jag har också tjuvstartat med hyacinter och ikväll lyssnar jag på julmusik.
kram Helena

Hemma på Sjuan sa...

Inga hyacinter här ännu men så vackra de är!! Kram Suss