fredag 19 juli 2013

Bästa tjejerna

Bilder från häromkvällen nere i Porto Colom!
 
God morgon fredag!
 
Flickorna och deras kompisar har sovit LÄNGE denna morgon - ville inte gå och lägga sig igår och simmade och plaskade i poolen till sent på kvällen! Vi tar en lång och skön morgon innan vi packar ihop och åker ner till stranden några timmar - längtar efter ett salt bad!
 
Ibland tänker jag vilken lycka att ha en syster - de är så fina mot varandra och bråkar "nästan" aldrig! Det märks väldigt tydligt när vi är här i nere så länge, hur bra de funkar ihop och hur kul de har tillsammans!
 

 
Önskar er en superfredag!

4 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Vilka söta finingar du har! Nu har min semester också precis börjat- jisses så skönt!
KRAM! Judita

mammaxtre sa...

De har sällskap av varandra dina tjejer och det är fint. Mina två äldsta är det fem år emellan. De blev riktigt tighta när de blev något äldre. Och jag njuter av det. De har varandra och det gläds jag åt.

Ha det fortsatt toppen Mia!

♥Linda♥ sa...

Fina bilder på dina tjejer. Syskonkärleken är speciell.

Ha det fint! Här har vi som medelhavsväder på Öland så det känns helt ok. :)

Kram!

Unknown sa...

"Vilken lycka att ha en syster". Det håller jag med. Jag har ju dig !