söndag 9 juni 2013

Krabbfiske

 
God förmiddag söndag!
 
Solen skiner som varje morgon och vi börjar packa ihop för att åka hem till stan igen! Förbereder oss för sista veckan i skolan med olika aktiviteter, skolavslutning och skojigheter.
 
Oj så vacker Madeleine var igår - kunde inte slita mig från TV:n utan fastnade framför bröllopet!
 

 
Krabbfiske på gång! En vacker kväll och då passar det ju perfekt för lite fiske! Spännande!
 
Ett riktigt mumsigt doftljus - Beach Walk från Yankee Candle!
 
Önskar er en riktigt fin söndag!

8 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Fantastiska bilder från ert Paradis!

Ha en fin eftermiddag, kram Therese

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mysigt ni har det, och det är ju jätteroligt och fiska krabbor. Bröllopet var fint, jag tittade i början.
Kramar
AnnaMaria

mammaxtre sa...

Nog var hon vacker alltid. Så himla härligt med bröllop!

S+ bra ni har det på erat paradis.

Kram fina du

mammaxtre sa...

Nog var hon vacker alltid. Så himla härligt med bröllop!

S+ bra ni har det på erat paradis.

Kram fina du

Villa Ell sa...

Jag kunde inte heller slita mig från tvn...
Ha en härlig vecka

Kram Sandra

Design by Tornblad sa...

Krabbfiske låter kul! Vilka vackra bilder!

Kram Malin

Gabriella sa...

Vilka härliga bilder! Så skönt att få vara ute och njuta.

Ekenäsliv sa...

Så härligt det ser ut!!
Är väldigt såld på deras ljus, den där doften måste jag ju testa=)
Kram Anna