fredag 31 maj 2013

Vistamia-kväll

Favoritblus Marlene (med spetsrygg) från Ester Elenora!
 

God morgon underbara fredag!
 
Visst är det härligt med fredagar? Idag är lillasyster ledig från skolan så vi skall ha en riktigt mysig dag tillsammans, först blir det fredagshandling och lite ärenden som behöver uträttas och sedan fika och mys i trädgården, härligt! Hon har också lovat att vara med mig i ateljén en stund och göra iordning efter gårdagens Vistamia-kväll.
 
Vilken lyckad kväll! Tio tjejer kom till Vistamia och det provades, smuttades bubbel och shoppades! Jag älskar det här arbetet och jag är älskar Vistamia webshop! Tänk att jag till slut vågade ta steget att starta något eget!
 

 
Nu skall jag återgå till Lillasyster och njuta av den här dagen - fredag - sol - fredagsmys!
 
Kram

7 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Så kul med att starta eget...
Här ser vi på Let´s dance...spännande att se vem som vinner i år....
Ha en fin kväll!!
Kram bia

CONCEPT by JESSICA sa...

Härliga bilder..
Fin blus oxå, älskar vita blusar det kan man aldrig få för mycket av;)
Fin helg till dig, kram

Bara Sara sa...

Det är härligt att samlas ett gäng tjejer, prata och äta gott och förhoppningsvis få se maaaaaassor av fina saker!! Lycka! Kram Sara

Enkel stil sa...

Jag har kikat in i webshopen och blev väldigt sugen på en av klänningarna. Skön helg! Anita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin blus, så snyggt med spetsen.
Ser mycket fint på ställningen, du har en underbar butik.
Kramar
AnnaMaria

mia sa...

såg att isacouture.com har 50% REA på ester elenora..


http://www.isacouture.com/sale-rea-offer-summer-sale-sommarrea-

kram mia

Casa of Mia sa...

Hej Mia, nja hon har 50% på vissa plagg - liksom Vistamia! Kram