lördag 18 maj 2013

Pingstafton

Underbara bilder från A room with a view - en sida jag följer på Facebook som kryllar av vackra bilder från hela världen!
 

God morgon Pingstafton!
 
Den stora bröllopshelgen och vilket fantastiskt väder alla brudpar får!
 
Idag blir det fullt med spring i stan - Göteborgsvarvet och det kommer att bli en folkfest i det här underbara vädret, jag skall försöka ta mig ner till stan i ett annat ärende, min väninna har vernissage mitt i smeten och jag har lovat att fotografera, visar lite bilder senare på bloggen!
 

 
Önskar er en fin Pingstafton!

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en underbar dag.Ha en skön pingstafton fina du .Kramar Rita ♥

Hemma på Sjuan sa...

Underbara bilder!
Hoppas det blir en lika vacker dag i Göteborg som vi har här än så länge! Men det får inte bli för soligt för alla löpare...
Ha en fin dag på vernissagen, kram Suss

Bromans Bravader sa...

Härligt med fint väder - det har vi tyvärr inte fått här.. snopet efter gårdagen.
Kram Jannike