söndag 26 maj 2013

Mors Dag


Dagen mamma - blus och underbara byxor från Noa Noa - finns i min webshop HÄR!
Glöm inte att det är 30% rabatt på allt från Noa Noa t o m idag söndag 26 maj!
 
God eftermiddag söndag och Mors Dag!
 
Har ni blivit lite extra uppmärksammade idag - ni fina mammor där ute? Jag själv fick det bästa man få - bamskekramar av mina flickor - är så tacksam för att ha dem i mitt liv och deras kramar är verkligen det bästa!
 
Min H står just nu i köket och larmar och skramlar så en smarrig middag får jag också!
 
Vår lilla fina magnolia i vacker vinröd färg!
 
Önskar er en fortsatt fin dag!
 
KRAM

6 kommentarer:

Hanna sa...

fint.
Kram
Hanna

Life´s Silverlining and I sa...

Fin du är! Magnolia är så underbar blomma. Kram Nilla

Hemma på Sjuan sa...

Så fina bilder på dig i vacker omgivning!
Magnolian är underbar, kram Suss

LOPPISLIV sa...

Så fina bilder på söta dig.

Magnolian är underbar, vill ha ett sådant träd i vår trädgård också. Ha en fin kväll!
Kram Paula

Välkommen Hem! sa...

Tjusig du är i den vackra trädgården!
KRAM Judita

Charlie sa ... sa...

Jättefin är du!

Kram och grattis på Mors dag

Lotta