fredag 17 maj 2013

Lisbeth Dahl

 
Välkommen härliga fredag!
 
Vilket väder vi har - helt fantastiskt!
 
Jag har fått in ännu ett märke i min webshop - danska Lisbeth Dahl! Jag har alltid tyckt så mycket om deras vackra necessärer, sminkväskor och väskor - nu hittar ni dem HÄR i min webshop!
Lisbeth Dahl har även små necessärer, sminkväskor och pennfodral till de små och ni hittar dem HÄR!
 


Bilder lånade från Lisbeth Dahls hemsida
 
Har suttit hela förmiddagen framför datorn och knappat in varor, nu lägger jag arbetet åt sidan och beger mig till den stora mataffären - här skall det absolut inhandlas godsaker till helgen - grillat blir det såklart och lite annat smått och gott!
 
Önskar er en riktigt härlig fredag!

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Lisbet Dahl har bara så mycket fin.Härliga bilder.Ha en mysig fredag.Kramar Rita ♥.

Lindas plats sa...

Lisbet Dahl det är fina saker det, jätte vackra bilder du har tagit.
Ha en bra dag
Kram Linda

Angelin sa...

Å gud!! Så søte sminke vesker<3

House number 11 sa...

Gillar Lisbet Dahls produkter!
Skön kväll på dig!
Kram Jenny

House and Garden by Bia sa...

Så himla fina necessärer....me like!!
Här har det också varit fint väder idag...nästan sommar;)))
Önskar ej en fin Pingst helg!
Kram bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Jättevackra necessärer, så fina färger. Ska premiärgrilla idag här också, har köpt havskräftor, mums.
Glad pingst och kramar
AnnaMaria