fredag 24 maj 2013

FREDAG

Fredagens - Eve striped dress från Vintage by Fé - ni hittar den i min webshop!
 
God morgon fredag - veckans bästa dag!
 
Flickorna är på utflykt - båda två, så imorse packade jag två små ryggsäckar med pannkakor, varm choklad, smörgås och frukt, härligt att solen skiner och jag hoppas verkligen att den fortsätter så hela dagen. Ikväll har vi grillpartaj hos oss - åtta vuxna och åtta barn så vi vill inte ha något regn!! Det blir grill och drink ute men sedan äter vi inne - lite väl kallt för att sitta ute hela kvällen.
 
Har precis skrivit en lista på vad som behövs handlas och fixas och jag skall alldeles strax åka iväg till matäffären - alltid lika kul att planera och fixa.
 
Något annat kul som står på agendan idag är möte med Ester Elenora - de kommer till Vistamia i eftermiddag och det skall bli riktigt spännande att se höstkollektionen - mycket fint kan jag tänka!
 

 
Önskar er en underbar fredag!

3 kommentarer:

Miss Marie sa...

Vilken vacker klanning! Den maste jag spana in!

Life´s Silverlining and I sa...

Vacker klänning och vilket trevligt möte du väntar! Kram Nilla

Charlie sa ... sa...

Härlig fredag ni har!

Och du är fab i klänning. Så fin!

KRAM
Lotta