måndag 18 mars 2013

Rabattkod

Bessie tycker att det är kallt!
 
God eftermiddag måndag och en helt ny vecka framför oss!
 
Väldigt kallt och blåsigt ute idag, inte roligt alls, alla jag pratar med längtar efter vår och iallafall lite värme men vi får nog vänta ett tag till - snö är på väg!
 
Jag kommer med ett varmt erbjudande i kylan!
 
15% rabatt på hela Vistamia´s sortiment, ange bara koden Mars när ni handlar.
Erbjudandet gäller t o m torsdagen den 21 mars!
 

 
In och kika i min webshop på alla fina nyheter och mer väntas komma in i veckan!
 
Har ni sett att Halv åtta hos mig börjar ikväll, då sitter vi bänkade framför TV:n!
Önskar er en härlig måndagkväll!

2 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Oj, då måste jag in och kika hos dig igen! Snö ja... VARFÖR???!!!
Grrr!!!
Kram! judita

Helenas enkla vardag sa...

Onödigt med mer snö! alltid kul med rabattkod! Ska ta mig en titt! Kram Helena