fredag 22 mars 2013

På min diskbänk

 
God morgon härliga fredag!
 
Vilken härlig dag - det är ju fredag! men också soligt, vackert men väldigt kallt! Idag har jag massor av pappersarbete framför mig, måste betala räkningar, sortera in kvitton, börja med min bokföring - tycker inte att den här biten är så kul men det måste göras! Sedan skall jag ta mig en välförtjänt ledighet och handla massor av gott inför helgen!
 
På min diskbänk står två helt underbara flaskor från Green Gate, diskmedel och handtvål. Tycker att det piggar upp min diskbänk och de doftar ljuvligt.
 

Brickan är från Svenkt Tenn och färsk basilika är något vi alltid har hemma - passar till det mesta och så gott!
 
Önskar er en härlig fredag!

10 kommentarer:

Unknown sa...

Ha en härlig fredag och helg!! Unna dig massor av gott och njut av härliga solen =))

Kram Catta

Helenas enkla vardag sa...

Härligt med sol, men lite värme skulle inte skada nu! Snygg bricka, den har jag spanat på länge! Ha en trevlig fredag, trots pappersjobb!
Kram helena

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Fy för pappersjobb!!
Trevlig helg till dig!
Kram Camilla

Välkommen Hem! sa...

Pappersjobb är aldrig roligt, blä!
Hoppas du får en fin och trevlig fredag med massa gott efter att du blivit klar!
Kram, Judita

My everyday life sa...

Fina flaskor som piggar upp! Önskar dig en fin helg. Kram kram

Bakom dörr nr. 11 sa...

Fina flaskor :) Har också brickan modell större, älskar den verkligen, lite sugen på den lilla också. Tack för en inspirerande blogg. /Pia

Home2tiny sa...

Kikar in o önskar dig en mysig helg. Kramisar Tina

Ekenäsliv sa...

Så fint på din diskbänk!
En trevlig helög till dig med!
Kram Anna

Lilla Blanka sa...

Gokväll!

Så fina flaskor, jättesöta! 💙

Önskar dig en jättefin helg!
Kram
Mia

hemma hos lilla mej sa...

Så söta flaskor.Ha en mysig och skön helg .Kramar Rita ♥