torsdag 14 mars 2013

En favorit och mönstrat

Det blev lite mönstrat! Kofta Set, blus Valerie och jag är så glad att få in detta fina märke i min webshop, och en favorit just nu - halsbandsklockan Ruth från Vintage by Fé!
 
 
Vilken underbar dag vi har - vilket väder! Även om det fortfarande är riktigt kallt så kändes det ändå att våren är i luften, underbart!
Jag har ett favorithalsband på mig idag, tycker så mycket om det och ni kan hitta det HÄR!
 

Fina Ruth
En annan favorit - spanaren Bessie!
 
Nu middagsfix - vi får gäster ikväll och jag måste verkligen sätta igång att fixa med maten.
 
Önskar er en fortsatt härlig torsdag!

5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Härligt med besök en torsdag! Och vilken jättefin blus du har! Ha en mysig kväll! Kram helena

♥Linda♥ sa...

Underbar hund! Hoppas ni får trevligt med gäster och allt.

Ha det gott!

hemma hos lilla mej sa...

mysig blus du har på dej.Härligt med gäster.Ha en mysig kväll.Kram Rita ♥

hemma hos lilla mej sa...

mysig blus du har på dej.Härligt med gäster.Ha en mysig kväll.Kram Rita ♥

Charlie sa ... sa...

Sötaste Bessie och du är jättefin!

KRAM och jag önskar er en härlig helg!

Lotta