lördag 12 januari 2013

Lördag

Storasyster i tuffa byxor från Little Remix (ett av mina REA-fynd på stan) samt tröja och top från Pompdelux!
 
God förmiddag lördag!
 
Härligt med helg trots kort vecka! Lillasyster står startklar i hallen med sin SUPERSTORA tennisväska på ryggen - så glad att få sätta igång igen! Annars planerar vi en riktigt lugn lördag, godisköp såklart och lång promenad med Bessie. Jag vill bara njuta av min fina familj idag - laga god mat - ett glas vin framför brasan och sedan soffan och en bra film ikväll - HÄRLIGA LÖRDAG!
 
Kram

5 kommentarer:

Unknown sa...

Grymt snygga byxor på tjejen, finns de till småttingar?

Ha en underbar lördag!
Kram Catta

mohammedi sa...

jätte fina byxor!


Bloglovin-byte? (Har aldrig gjort det förr. Men nu gör jag det och kommer aldrig göra det mer nästa gång, så ta chansen. Hoppas du är intresserad)

mammaxtre sa...

Det låter sannerligen som en härlig lördag!

Ha det gott

Lilla Majken sa...

Så fina! Jag skrattade när jag läste om den superstora tennisväskan, min tjej fick en häromdagen och då undrade jag om den verkligen var för barn?! Hihi, då kanske hon också kan använda sin nu när det finns fler tjejer med förstora väskor ;-)

Kram Therese

Charlie sa ... sa...

Härlig lördag Mia och fina byxor!!

KRAM