måndag 10 december 2012

Veckans erbjudande

 
God förmiddag måndag!
 
Så mycket snö vi har fått - IGEN! Solen skiner just nu och det är så vackert. Jag har precis varit ute i trädgården och fyllt på fågelhuset med frön - ni glömmer väl inte de små nu när det är så kallt och så svårt för dem att hitta mat!
 
Den här veckan har jag ett riktigt fint erbjudande - 20 % rabatt på den redan så prisvärda Stella poncho från Ester Elenora - gå in och kika HÄR om ni är intresserade. En perfekt julklapp!
 

Ponchon finns i färgerna brunt och svart!
 
Mina flickor spelar piano båda två och de är så duktiga och tycker att det är så kul. Ikväll är det konsert och uppvisning på skolan - två pirriga tjejer som gick till skolan imorse - jag är också pirrig måste jag erkänna!
 
Något annat som också är väldigt spännande och kul är ju att se Sveriges två Prinssessor och vår Drottning på TV-idag på Nobelmiddagen, hur ser klänningarna ut?
 
Önskar er en fin måndag!
 


7 kommentarer:

evalevabo sa...

Dom är så fina. Har ju en redan. I den mer somriga färgerna , rosa osv.
Ha en fin dag

Kram Eva

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fina.Ha en skön måndag.Kramar Rita ♥

Emma - Från min sida sett sa...

De ser verkligen super snygga ut! Jag ska kika in på dem:)

Kramar

House and Garden by Bia sa...

Nej då, jag glömmer inte småfåglarna....jag ger dom mat :))
Tänkte också se Nobelmiddagen ikväll!
Ha de gott!
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Mycket snygg!! Du har så mycket fint i shopen får nog önska av tomten där:))

Kramar
Adela

Charlie sa ... sa...

Jättefint och du klär verkligen i ponchon!

Ha fin tisdag. Kram!

Tusenfröjd sa...

Så fin!
Liv