tisdag 13 november 2012

PiP

 
God morgon tisdag!
 
Kallt var det idag - fick skrapa rutorna på bilen imorse så nu är det verkligen dags för varma vantar och jackor!
 
Flickornas rum är färdiga och vi  är så nöjda! Tjejerna pysslar och fixar i sina rum och jag kommer ihåg den där känslan från när jag var liten - jag fick välja färg på mina väggar (rosa) och det var så härligt när det var färdigt!
 

 
Tapeten kommer från PiP wallpapers och de har så fina tapeter för små och stora tjejer!
 

Dockskåpet från Indiska passar ju perfekt!
 
Önskar er en härlig tisdag!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, den är ju underbar. Precis ngt sådant letar jag efter till min tjej. Har du/ni tapeserat hela rummet eller endast en fondvägg? Funderar också på om man kan ha lite syrenlila till, vad tror du? Har tittat på PIPs hemsida, var har du handlat den och hur mkt gick det åt per kvm?
Många frågor nu...tack på förhand och ha en bra dag!
Kram fr. Grenoble
/Marléne

Helens Universum sa...

Wow! Vilken underbar tapet, helt i min stil!Skulle mycket väl kunna tänka mig en lten del i min ateljé tapetserad av denna typ, trots att jag är en stor flicka ;-)
Tack för tipset!
Ha det gott!
Kram Helen

Mina finaste... sa...

Visst blir man glad av deras tapeter!

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Den tapeten är helt underbar, så härligt med färg i novembermörkret!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så söta tapeter.Ha en skön tisdag.Kramar Rita ♥

Charlie sa ... sa...

Mmm..underbar tapet! Verkligen fin. Ljuvlig helt enkelt!

KRAM

Casa of Mia sa...

Tack - ja, visst är tapeten underbar!
Marlene - jag har köpte tapeten på Engelska Tapetmagasinet i Göteborg. Vi har tapetserat i två rum - två fondväggar på ca 2,5 x 2,5 m. Resten av rummen är faktiskt ljust rosa/syrenlila! Vi fick köpa tre rullar för våra väggar, vet inte hur mycket det var på varje! Hoppas detta var till någon hjälp, kram

Home of m sa...

Oj, det dockskåpet måste jag nog titta in. Finns det i butik nu?

Kram

Anonym sa...

Tack snälla för hjälpen!
/Marléne

Gabriella sa...

Åh, så fin tapet!