torsdag 15 november 2012

On the road

Vi tjejer i familjen reser med Oilily!
 
God morgon torsdag!
 
Håller på att packa för fullt - alltid lika svårt att veta vad man skall ha med sig! Idag hämtar vi tjejerna tidigt i skolan och tuffar upp mot Stockholm. En långhelg i storstaden står på schemat och det skall bli underbart. Skansen, museum, kanske lite shopping och massor av god mat.
 
Vi har verkligen varit globetrotters den här hösten men det har inte enbart varit nöje utan även kombinerat med arbete.
 
Ni vet ju att jag älskar Oilily och jag är så överlycklig att märket nu finns i min webshop - weekendväskan Weekender har varit min favorit i många år och ni hitta den HÄR!
 

 
Önskar er en härlig torsdag!

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter kanon med ett mysigt besök i Stockholm .Fina väskor.Ha en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

Life´s Silverlining and I sa...

Vad mycket fint du får i din butik! Älskar dessa väskor. Perfekt för en weekend. Kram Nilla

Åse sa...

Härligt med weekendresa och väskorna är underbara !

Maria - Wikers Liv sa...

Vilka härligt glada väskor ni reser med!
Ha en fantastisk helg i Sthlm!
Kram /Maria

Charlie sa ... sa...

Underbart Mia!! Och ni reser in style ;)

Njut lite åt mig!

kram

Hanna sa...

fina väskor.
ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Hemma på Sjuan sa...

Så fina väskor! Ha en fin helg i stora staden, kram kram

Sandra sa...

Att resa med stil sätter piff på resan! Välkomna till stan i helgen. Stor kram!

Karolina sa...

Have a nice Trip!

The Weekender is very beautiful!

Kram
Karolina