söndag 21 oktober 2012

Nytt erbjudande

Go´kväll söndag!
 
Vilken härlig söndag vi har - skrotat runt här hemma hela dagen, flickorna har haft kompisar på besök och jag har fått massor gjort både med min webshop och fixat med hemmet - behövs ju alltid!
 
Nu har jag ett nytt fint erbjudande i min webshop - 15 % rabatt på fina Hedvig sjal från Ester Elenora! Sjalen finns i grått och brunt och först till kvart gäller - så skynda fynda!
 

 
Nu skall flickorna och jag sätta oss i bilen och hämta H på flygplasten som har varit bortrest några dagar - sedan väntar TV-soffan och Solsidan!
 
Önskar er en mysig söndagkväll!

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

underbara sjalar är redan lycklig ägare till en.Solsidan är ju bara så bra.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

Charlie sa ... sa...

Älskar sjalar. Man kan aldrig ha för många (nästan ;)

Vad fin den är!

Kram
Lotta

Aquilejans sa...

Jättesnygga sjalar!
Ha en härlig måndag,
/Malena