tisdag 16 oktober 2012

En liten tjuvstart

 
En liten tjuvstart på julen!
 
Titta så fina små hyacinter - såg dessa i min blomsteraffär igår och kunde verkligen inte låta bli att köpa några stycken, min favorit har äntligen kommit! Snart slår de ut och doftar sådär underbart i hela huset!
 
Är alldeles nu på väg ut i regnet för att hämta storasyster med två kompisar på skolan. Vi skall lyxa till det och ha biomys i eftermiddag - filmen vi skall se är Disneys Modig och jag hoppas att det blir en succé!
 

 
Önskar er en fortsatt fin tisdag!

8 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åhh va vackert!
Finns ingen härligare syn, eller doft :)
Kram på dig.
Jessica

Bromans Bravader sa...

Jo,jag älskar hyacinter, men för mig är det lite för tidigt... inte jul riktigt än tack. Vill hinna med hösten först.
Kram Jannike

Anna sa...

Underbart! Nu kan man frossa :)

Kram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mysigt med hyacinter.Ha en härlig tisdag.Kramar Rita ♥

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åh, vad fint! Älskar verkligen såna där slitna lerkrukor och vem kan motstå hyacinter! Det går ju bara inte... Väldigt fint arrangemang! Mina barn har sett "Modig" och de älskade den!

Kram
Petronella

Charlie sa ... sa...

Jag gillar att tjuvstarta ;)

Vad fint det är med hyacinter!

Kram

Åse sa...

Härligt att tjuvstarta med hyacinter ! Ha en fin onsdag

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Vackra små skapelser! Dock väntar jag nog en månad till, men längtar :)

KRAM