måndag 8 oktober 2012

COS

 
Måndag - ny vecka!
 
Hösten är verkligen här och det märkte jag tydligt imorse då det var städning på gatorna runt vårt hus och alla löv blåstes och sopades upp!
 
Idag har jag varit nere på stan och lunchat med min väninna. Samtidigt passade jag på att rusa in i den nya butiken COS som har öppnat i Göteborg, det är H&M´s lite lyxigare butik och herregud så mycket snyggt, verkligen en butik som jag gillar och som jag verkligen kommer tillbaka till. Jag fick med mig en underbar klänning hem som kommer att bli superfin till både fest som vardag!
 

Grå-svart klänning med tunn merinoull upptill och polyester nedtill, snyggt ihop!
 
Tiden rusar iväg - nu dags att hämta tjejerna!
 
Önskar er en fortsatt fin måndag!

4 kommentarer:

Miss Marie sa...

Älskar COS! Kan varmt rekommendera deras mössor och halsdukar i kashmir, billigare än andra märken o håller bra. Deras barnkläder är ju också så söta! :)

Linda sa...

Jättefin klänning!
Min man tipsade mig om H&Ms)COS webshop för ett tag sedan. Undrar varför den inte har fått mer uppmärksamhet?

Kram Linda

Bara Sara sa...

Ny affär för mig!! Jättesnygg klänning - kunde tänka mig en sån till snygga svarta stövlar!! Kram Sara

Unknown sa...

Å. Jag älskar COS. Handlar nästan alla mina kläder nu för tiden där. Speciellt deras kashmir. Lovely! Och till ett ganska bra pris.

Ha en skön helg. Ulrika