onsdag 19 september 2012

Vintage by Fé

 
Ett nytt underbart märke i min webshop - Vintage by Fé!
 
Jag har än så länge fått in dessa underbara väskor, en som man kan ha som mobilväska i läder och två superfina "partyväskor" - gå in HÄR om ni vill kika mer!

Vintage by Fé är ett svenskt märke som grundades 2008, allt startade på en marknad i London där grundarna Johanna och Nicklas kom över några gamla charmiga fickur som de sedan omvandlade till halsbandsklockor. Deras idé var att skapa ett feminint märke som tilltalar kvinnor i alla åldrar som uppskattar unika, vackra föremål och kläder med en touch av vintage. Produkterna är tillverkade av naturliga material som trä, läder och bomull - material som bara blir vackrare med tiden.

Jag ser verkligen fram emot att få in mer av detta underbara märke!
 

 
Önskar er en fin onsdagskväll!

8 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Vad kul! De har mycket fint! Kram nilla

A House With A View sa...

Mmmm såååååååååååååå mycket fint!!!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Room of karma sa...

Åhhh coola väskor!!!

Kram CC

CONCEPT by JESSICA sa...

Superfina, gillar mobil väskan! Kram

Charlie sa ... sa...

Oh la la...vilka läckra! Gillar!

Kram

Kia sa...

Hej! Kul med lite udda märken, sånt gillar jag.
Kul med pysselrum, det har vi också. Har 3 pysseltjejer hemma. :)

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Karolina sa...

It`s very pretty!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh den ena av de där har jag...använt den jättemycket!! ...Fina!!

Kram

Pernilla På Piazzan