lördag 1 september 2012

Lördagsgodis

 
Får jag läska med lite lördagsgodis!
 
God eftermiddag lördag!
 
Äntligen har "Sega Gubben" öppnat, det är nog Göteborgs största godisaffär som tidigare hette 4-gott och har nu flyttat runt hörnet och blivit ännu större! Efter lillasysters tennis åkte vi dit, oj oj oj, det blir nästan lite jobbigt för tjejerna att välja vad man skall plocka när det finns så otroligt mycket.
 


Mina favoriter!
 
Nu har vi plockat ut kuddarna till utemöblerna och tjejerna står och spelar tennis på gräsmattan, vi har väldigt fint väder idag och jag tror att vi kan grilla ute lite senare.
 
Önskar er en fortsatt härlig lördag!

9 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Så gott!!! Jag åt igår ;) Det finns en skandinavisk affär 10 min från oss....med godis! Lucky me :-)

KRAM!

hemma hos lilla mej sa...

Vilken härlig butik.Tycker om stort utbud på godis,Men för barnen kan det bli svårt att välja.Önskar dej en trevlig lördag.Kramar Rita ♥

mrs Sunshine sa...

Vilket paradis för barnen!
Avis på ert väder. Här har det regnat i 2 dagar nu...

kram

evalevabo sa...

Gotte gris... Mmmm
Puss

Mitt lyckliga lantliv ♥ sa...

Oj, det där såg livsfarligt ut! ;))

Önskar dig en Härlig lördagkväll!
Kram
Jeanette

Fru Sederblad sa...

Åh!! Godis!!

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Men oj. Ser läskigt gott ut!!
Vilken dröm att gå in i denna butik:-)

Tack för hälsningen i min blogg!

Ha en fin kväll!

Marie sa...

Gahhh.. Godissugen!! =)

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Ojojoj vad gottit!