torsdag 6 september 2012

Jättegott!

 
Jättegott!
 
Fy vad det regnar och blåser ute - ikväll är det verkligen höst! Jag har precis kommit in efter en snabb promenad med Bessie runt husen och det är verkligen inte kul med en våt hund!! Men det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder och Bessie har faktiskt en liten regnkappa som täcker det mesta av pälsen och den vill hon att vi tar på henne när det ösregnar.
 
Idag var jag ju på mässan och fastnade hos Tina Nordström inne på Mitt kök-mässan. Tycker verkligen om henne och hon har kommit ut med ett gäng nya kryddblandningar. Allt från Panna cotta till köttbullar. Jag köpte såklart några stycken och det skall bli väldigt spännande att testa. Tycker om att det är smakblandningar med 100% rena kryddor och inga tillsatser eller E-nummer.
 
 

 
Snart dags för sängen - finns det något bättre än att lägga sig och lyssna på smattret av regn mot fönstren!
 
Vi ses imorgon - FREDAG!
 


9 kommentarer:

CONCEPT by JESSICA sa...

Vilka fina kryddpåsar, jag gillar också Tina. Hoppas jag hittar påsarna.. Vi hade turen som slapp regnet på promenaden.
Kram

susan`s side sa...

Oi, så spennende - disse skal jeg prøve ut-:) Godt jeg bor nærme grensa -:)

Charlie sa ... sa...

Fina påsar, säkert jättegoda kryddor.

Håller med, mysigt att höra regnet när man går och lägger sig!

Kram

hemma hos lilla mej sa...

Vilka mysiga påsar.Tycker att Tina är en härlig tjej.Vad mysigt att ligga i sin säng och höra regnet smattrande.Ha det gött.Kramar Rita ♥

Lena sa...

Vackra påsar.......
Tycker om Tinas matkonstet & så är hon så himla
glad.

Kram
Lena

Miss Tess - tävla om 500 kr sa...

Vilka spännande kryddblandningar och riktigt fina till på köpet, stort plus!

Kram

tinajo sa...

Fin design på påsarna! :-)

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

"Jättegott!" Gud så söta kryddpåsar,..den designern har minsatt gjort ett bra jobb må jag säga :)

HOUSE of ADELA sa...

Gillade verkligen de söta påsarna!
Vad kul att gå på mässa!=)

Kramar
Adela