torsdag 27 september 2012

En ny kokbok

 
Go´kväll regniga torsdag!
 
Regnet piskar mot fönstren ikväll och det känns riktigt mysigt att sitta uppkrupen i soffan och bläddra i min nya kokbok! Med mig hem från Bokmässan har jag nämligen Monika Ahlbergs nya kokbok Monikas Vardagsmat! Jag har nästan alla hennes böcker och jag tycker så mycket om hennes enkla, fina recept. Denna bok är stor, maffig och fullproppad med härliga recept och vackra bilder.
 

Imorgon fredag får det nog bli fisk och absolut lite ost och rött vin!
Jag älskar verkligen kokböcker och har på tok för många!
 
Önskar er en mysig torsdagskväll!

7 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Älskar också kokböcker och är det sedan vackra bilder i så är det ännu ett plus! Såg du Eva på Smultrongården när du var där??
Jag har inte fastnat för monikas böcker än! Men säger du att den är bra och med enkla recept så ska jag kolla i den i allafall!
ha en bra kväll!

Casa of Mia sa...

Alltid kul med kokböcker! Jag såg Eva, jättefint hade hon i sin monter, kram

@my casa sa...

Åh den där VILL jag också ha :)

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vilken vacker kokbok! Jag har ingen med Monika, men många andra! Man kan inte få nog av kokböcker! jättemysigt att sitta och bläddra i, problemet är ju bara att man blir så himla sugen på allting!

Ha en fin kväll!

Kram
Petronella

Charlie sa ... sa...

Mmm....älskar kokböcker med! Har nästan alla Monikas böcker. Den här får nog följa med tillbaka till USA

Kram!

Åse sa...

Kokböcker är härligt att ha många av, den här vill jag oxå ha får nog inhandlas ! Ha en fin fredag !

sofia PR sa...

Så kul och inspirerande med kokböcker! Tänk om man fick vara lite ledig och bara laga en massa gott:)

Kram Sofia PR