söndag 23 september 2012

Chloe

Min outfit igår - blir nog samma idag! Jeans Wera, kofta Gant och sjal Chloe Leo.
 
God morgon söndag!
 
Det är alldeles grått och mörkt ute och vi går fortfarande och skrotar i morgonrock med kaffekoppen i handen. Snart måste vi sätta igång och komma iordning och åka iväg på storasyster dans. Annars inget planerat och det är det jag älskar med söndagar, att bara vara hemma, fixa och plocka, förbereda en söndagsstek och att bara vara!
 
 
 

Halsduken/sjalen Chloe från Ester Elenora finns i leo och zebra i min webshop! En gosig, varm och snygg halsduk som är en av mina favoriter!
 
Önskar er en riktigt skön söndag!

6 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Hej snygging! Underbar sjal - så fin på dig!

Ha en fin söndag

Kram!

Titta in hos Thess sa...

Jätte fina sjalar!!!!
Och vilket jätte mysigt kalas för stora fröken.
Låter som en riktigt bra helg =)

Kram Thess

Hanna sa...

Ha en fin start på den nya veckan.
kram
Hanna

@my casa sa...

Snygg sjal, du passade super i den:)

Fin kväll/Åsa

Emma - Från min sida sett sa...

Så fin bild på dig och vilken fin sjal!

Kram

A House With A View sa...

Vacker bloggerska! Tooookgillar den snygga sjalen!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka