måndag 23 juli 2012

Dramatiska Malmön

Blus Custommade, kofta Odd Molly, jeans Miss Sixty och halsband Buddha Amulett long! Halsbandet finns i min webshop!


God kväll måndag!

Vilken härlig dag vi har haft, vi var på dramatiska, vackra Bohus Malmön och hälsade på våra vänner som har sommarhus där. Så vackert trots moln och blåst, nästan att det blev vackrare ju mer det blåste och ju längre ut vi kom på vår klättring/vandring över alla stenar som låg som stora block överallt.


Vackra snäckor kunde man absolut plocka och ta med sig hem.


Vi gick till en fantastisk liten vik och då kom solen fram och flickorna kunde inte låta bli att gå ut i vågorna och bada litegrann.


Vi plockar med oss tången hem och lägger i badkaret, mamma! Det kallas tångbad!


Vackert och dramatiskt, eller hur?

Nu är vi hemma igen i vårt Paradis och även om just vårt Paradis är det vackraste jag vet kommer jag nog drömma om Bohus Malmön inatt!

Önskar er en fortsatt mysig måndagkväll!


4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Jag med, drömmer om Bohus Malmön ikväll efter dina bilder ;)

Underbar miljö!

Vad fin du är i vitt och med söta OM koftan.

Kramkram

Anna Lena Mayor Ekeblad sa...

Älskar Bohus-Malmön! Ser fint ut även i år!

mina finaste. sa...

Bohus malmön är verkligen fint! Och du har alltid lika fina kläder :D kram

Emma - Från min sida sett sa...

Vilka underbara bilder:) Njut av er semester!

Kram