tisdag 3 april 2012

Vistamia

Nu har jag skickat iväg mina första små Vistamia-paket till jag hoppas nöjda kunder! Så kul. Passa på att gå in och kika nu när jag har 20 % rabatt på mina smycken!

Brrr vad kallt det är, riktigt aprilväder, fick skrapa bilen imorse. Idag skall jag på påsklunch och även börja packa så smått inför vår resa till Mallorca imorgon, jag längtar verkligen. Vi har inte varit nere i huset på ett halvår så det skall bli riktigt härligt att fira påsken där.

Önskar er en härlig dag!



13 kommentarer:

Anna Lena Mayor Ekeblad sa...

Vilket fint litet paket!

Casa of Mia sa...

Tack!

Helenas enkla vardag sa...

Alltid roligt när paketen är lite mer personliga som ditt!!!
Tack för sofftipset! Det är beige vi varit inne på, men varit rädda att det ska slå mot gult och att det inte skulle vara fint med vita kuddar!!

Gud va mysigt med hus på Mallorca! Hoppas du tar mycket fina bilder och lägger upp!
Kram Helena

Helenas enkla vardag sa...

Ursäkta!! Ser att du har en hel flik från ditt underbara Mallorca! Gud så fina bilder!! Ha det gott nu!
Kram Helena

(du har inte funderat på att ta bort bokstäverna man måste skriva vid alla inlägg?)

Casa of Mia sa...

Tack Helena, jag tror jag har tagit bort bokstäverna på mina inlägg, håller med om att det är lite jobbigt, tack kram

HEMLÄNGTAN sa...

Jag är så ny här på din blogg så jag visste varken att du hade en egen webbutik eller ett hus på Mallorca.
Var inne och tittade på dina smycken, så duktig du är! Och fina paket dessutom :-)

Och så härligt med ett andra hem på Mallorca. Hur ofta åker ni dit? Hoppas att vi får fortsätta följa dig där!

Kram, Jenny

Lena - gott för själen sa...

Härlig känsla med första paketet, förstår jag.

Ha en skön resa!

Lena - gott för själen

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Åh vad fint paket. Ha en underbar påskhelg på Mallorca! kram

♥ TUMADRE sa...

Åh, vilken mysig blogg du har! :-)

A House With A View sa...

Bara heeeeeeeeeeeelt underbara smycken!! Dit hittar jag igen:)

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Casa of Mia sa...

Tack, jag blir så glad!

Sahra sa...

Mallis är aldrig fel. Var har ni hus någonstans. Hoppas vädret är på topp så ni får några härliga soliga dagar.

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

nej men detta har jag missat också...eget hus på Mallorca....Vad härligt.
önskar er en riktig trevlig vecka därnere ...och hoppas på att få se lite bilder.

Kram Pernilla