lördag 10 mars 2012

Härliga lördag

Vacker bukett på mitt matsalsbord.

Härliga lördag!

Fåglarna kvittrar och snön är borta, det känns nästan som att våren är på väg. Vi har nu ätit en härlig frukost och det är lördag - underbart! Idag väntar kalas för tjejerna och ikväll är vi bjudna hem till våra vänner och grannar på middag, vi blir några familjer och ett TV-rum är uppriggat för melodifestival, för barnen, men jag kommer säkert springa där fram och tillbaka och kika, spännande, vem vinner tro?

Önskar er en riktigt härlig lördag!



7 kommentarer:

Malin - stjärnflocka sa...

Vilka underbara tulpaner!!!
Ja, det blir nog lite mello här också. Loreen är väl fantastisk! Gillar Lisa också!
Ha en bra dag!
Kram Malin

kristina - ingen vanlig dag sa...

Fantastisk bukett. Sådant skapar helgkänsla. Och din jeansskjorta nedan var dösnygg. Hoppas den finns kvar i butik och passar en gravidmage :)
/Kristina

Lotta, mamma till Lucas. sa...

Vilka underbara blommor!!

Lilla Majken sa...

Så vackra blommor. Jag tror nog att Loreen kommer att ta hem tävlingen men själv håller jag faktiskt på Danny.

Ha en härlig kväll. Kram Therese

Louise Alexandersson fotografier sa...

härligt att skämmas bort med blommor!

Ha en fin lördag
Kram Louise

Charlie sa ... sa...

Å så vackra blommor.


Nu är vi på väg in till Manhattan igen...;)

Ha en härlig lördag Mia!

kram

Casa of Mia sa...

Åh vad jag blir avundsjuk Lotta, förra lördagen var vi där! Kram och ha det så trevligt