lördag 25 februari 2012

Bravo

Bravokolor - mums!

God morgon lördag och vilken fantastisk morgon, solen skiner och det känns som vår. Idag får man väl äta lite lördagsgodis? De här goda Bravo-kolorna är en favorit (tyvärr är dessa på bilderna redan uppätna). När vi var i fjällen hade den lilla affären just dessa kolor och jag var där var och varannan dag och köpte och smaskade i mig, härligt.

Nu har vi ätit frukost och druckit dagens godaste kaffe, lillasyster sitter och klipper i papper (vackra figurer) och storasyster spelar spel på paddan så nu måste jag få igång familjen så att vi kan gå ut i det vackra vädret.

Önskar er en riktigt fin lördag!



9 kommentarer:

Louise Alexandersson fotografier sa...

härlig färgkombination på goda kolor.

Trevlig lördag
Kram Louise

Allt och/eller Inget sa...

Åååå de där kolorna är ju SÅ goda! Jag hade nästa glömt bort dom, men minns väl när jag ser dom. Ibland får jag väldigt sug efter AKO-kolor också men de har jag heller inte lyckats hitta.
Ha en fin lördag! Kram LInda

hemma hos lilla mej sa...

Härliga färger på goda kolor.Ha en fin lördag.Kram Rita ♥

Sahra sa...

Känns så nostalgiskt att äta bravokolor. Hallon är godast. Mums

Unknown sa...

Ja idag ska det mumsas lördagsgodis och se på Mello!
Trevlig helg till dig.
Kram Johanna

Gabriella sa...

Ha en finfin lördag i solskenet!

Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kola är jättegott, skulle vilja ha kaffe och en hög med såna nu.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Charlie sa ... sa...

Goda, söta, fina, väcker minnen!

Kram och ha en fortsatt skön lördag.

Snart åker ni!

jenny sa...

Åh det var inte igår man åt de kolorna. Mums!