onsdag 18 januari 2012

Snö

Senaste numret av Lantliv, mycket fint som vanligt.

Fy vad det är blåsigt, ruggigt och rått i Göteborg idag, har varit nere på stan och lunchat och fryser fortfarande. Jag vill ha det som på bilden nedan, soligt och mycket snö!

Sitter nu med en varm kopp te och bläddrar i Lantliv, högtidsstund för mig. Idag skall båda tjejerna hem till kompisar efter skolan och det känns jättekonstigt att inte hämta någon av dem förrän vid sjutiden! Får nästan lite abstinens.

Bild tagen från Lantiv.

Önskar er en fortsatt fin onsdag!



10 kommentarer:

Radhusdrömmar sa...

Har det numret hemma, så fint.
Jag gillar verkligen den tidningen.

Kram kram

Johanna

hemma hos lilla mej sa...

Ja då förstår jag du myser.Alltid skoj med härliga nya tidningar.Njut av lite egen tid.Det är aldrig fel.Härlig bild.Ha en fortsatt skön onsdag.Kramar Rita ♥

HOUSE of ADELA sa...

Den måste jag köpa ja...favorittidning! Hoppas du tinar upp snart;)

Kram
Adela

Dagar hos mig sa...

Att få lite egentid är alltid skönt:)Lika skönt är det att få hem dem igen!

Bella sa...

Hoppas du tinat och har en mysig onsdagkväll, skönt med lite egentid och en trevlig tidning :)

Kramar Bella

Lena sa...

Här är det också riktigt trist väder, genommulet, fuktigt och småkallt.
Längtar som du till sol och snö (eller sol och sommarvärme!).

Hoppas du kunde njuta av din egna stund!

Lena

Att vara någons fru sa...

Så vackra vinterbilder! Men nu är man ju pepp på vår :)

sofia pr sa...

Fin blogg:)

mammaxtre sa...

Faktiskt så längtar jag efter en sådan där härlig vinter. En sådan vinter med kyla och massor med snö som antingen glittrar eller knastar. Detta fatts mig.

Ha en fin dag

Charlie sa ... sa...

Lantliv är en favorit!
Sol o snö, ja tack tycker jag me

Kram!