onsdag 7 december 2011

Julmusik

Mysigt med levande ljus, kan verkligen rekommendera Cinnamon Stick ljuset från Yankee Candle, doftar så juligt och gott!

Nu sover mina små flickor sött och jag skall sätta mig framför TV:n en stund innan läggdags. Jag vill också passa på att tacka för alla härliga kommentarer jag får här på min blogg, det är så roligt, jag försöker vara flitig ute och botanisera bland alla fina bloggar som finns och man får så mycket härlig inspiration, speciellt nu i juletid, känner jag.

My Christmas med Andrea Bocelli!

Den här skivan går varm på Spotify hos oss, min man och jag tycker väldigt mycket om Andrea Bocelli och "smörmusik" över lag så denna julskiva är som gjord för oss.

Ha nu en riktigt mysig kväll!

5 kommentarer:

Amanda sa...

Hej.

Vilken mysig blogg du har. Kul att jag hittade hit :)

Jag gillar verkligen Yankee Candles juldofter så jag kan tänka mig att det doftar underbart hemma hos dig nu.

Ha det fint.

Charlie sa ... sa...

Visst är det inspirerande att läsa så många fina bloggar. Det känns som vi firar december och jul ihop nästan ;)


Kram

Nilla Q sa...

Har inte haft julmusik på en enda gång, trots att jag tänkt på det när vi bakat och pysslat. Dags att börja!

Kram Pernilla

Radhusdrömmar sa...

Ja lite julmusik är mysigt för att få julstämning. Själv gillar jag Michael Bublés julskiva.

Mysig bild på ljusen :)

Kram Johanna

Vardaxlyx sa...

Jag älskar julmusik och specielt när man bakar hihi!
Kramkram