torsdag 3 november 2011

Snyggt Emilia!

Hemma hos Emilia de Poret!

Det här hemmet blir jag väldigt inspirerad av, härliga färger, maffiga pjäser och fin konst.

Hej torsdag och höstlovet fortsätter, idag har vi inga stora planer, kanske bio, kanske något museum, kanske lekparken, vi får se. Just nu sitter flickorna och pysslar för fullt (klipper ut bilder ur mina mode och inredningstidningar för att göra olika kollage).
Härliga färger!
Bilder tagna från Sköna Hem.

Önskar er en härlig torsdag!

3 kommentarer:

Casa bianca di Mia sa...

Funderar på om jag ska ta mina barn till konstmuse'et, hur länge håller utställningen på, vet du det?
DEt är ju nostalgi på hög nivå för oss också! :)

Ha en fin dag!
Kram Mia

Casa of Mia sa...

Hej Mia - utställningen håller på till 22 jan så den tycker jag verkligen att ni ska gå på kram

Emöke sa...

Gud så fint hon hade det hemma!