tisdag 8 november 2011

Julinspiration

1. Keramik från Gerbera 2. Julkofta från Odd Molly (Country Dreams) 3. Bricka och julgranskulor i vitt (Alvas Hus) 4. Armband Humanity (Country Dreams) 5. Ljuslyktor Tine K (Alvas Hus)

Tisdag och det är knappt tre veckor kvar till advent - visst är det mysigt!
Plockade ihop lite fint ovan som jag verkligen kan tänka mig, kul att titta runt och får inspiration inför julen. I butikerna på nätet och på stan finns de massor av fint nu.

Önskar er en riktigt fin tisdag!

7 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Så fina bilder! Ja, visst är det mysigt med advent! Längtar faktiskt, och kan inte se mig mätt på all julinspiration på bloggar, i tidningar, hos webbshoppar m.m....
Ha en fin dag!
Kram / Maria

Unknown sa...

Vilken härlig blogg du har!
/ Ulrika little.u

Casa bianca di Mia sa...

Koftan är jag faktiskt sugen på igen.. har tittat på en av de nya modellerna, med lite volang nertill också.

KRam Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina Mollysar du säljer på Tradera, jag är väldigt förtjust i OddMolly. Och bra presenttips i dagens inlägg.
Kramar
AnnaMaria

mina finaste. sa...

Härlig inspiration! Jag har en Lovely knit som varit absolut favorit länge nu. Om man inte vet vad man ska ha på sig kan man alltid ta den :D

Ha det fint! Kram

A House With A View sa...

Mmmmmm, de där fina grejerna skulle jag verkligen inte tacka nej till om tomten kom med dem i säcken :)) Lovely! Härlig inspiration!!

Stöööööööööööööööörsta kraaaaaaamen aka

Charlie sa ... sa...

Oj så mycket läckert. Allt åker in på min önskelista ;)

Vad fint du har gjort med bilderna. Jätteläckert!

Kram