lördag 1 oktober 2011

Odd Molly

God morgon lördag,
ett helgtips till er idag, Freeport och Odd Molly butiken!

Igår när jag var ute och handlade körde jag förbi Freeport som ligger söder om Göteborg och kikade in i Odd Mollys outlet-butik, oj vad mycket snyggt de har nu! Jag köpte inget själv men jag kan verkligen tipsa om massor av godbitar, t ex Wigwam-klänningen, Fond-dress i olika färger, Lovely knit koftor i flera färger, Tenfold knit koftor i flera färger och massor av annat fint.

Idag skall vi förbereda för en trevlig kväll med härliga vänner, flickorna och jag skall baka och fixa för en spansk afton hemma hos oss, härligt!

Önskar er en riktigt fin lördag

1 kommentar:

Maria - Wikers Liv sa...

Fina bilder! När jag varit på Odd Mollys outlet i Barkarby, så har jag sällan hittat något... Lite besviken över deras prislappar har jag också blivit, när jag ser att ett plagg från tidigare kollektion faktiskt reades ut billigare i butiken inne i stan, några månader tidigare. ??? Känns lite märkligt. Hur som, butiken är riktigt mysig och den kommer ändå besökas fler gånger ;)
Ha en underbar lördag!
Kram / Maria