fredag 28 oktober 2011

Husmorsorna

Fredagsmys - 101 favoriter för alla

Alla fredagsmyser! Singlar, nyförälskade par, oändligt gammelkära par, barnfamiljer, tjejpolarna, grannarna, gräsänklingen, fjortisar och pensionärer. Fredagen är liksom inbäddad i en hög av mjuka kuddar, värme, vila, kanske lite party, men framförallt allt mys.
Välkommen in i fredagsmysbibeln. Här finns en massa fredagsmysrecept för precis alla typer av fredagskvällar. ( text taget från boken)

Fina bilder och ovan ser ni fredagsrulle (korv, potatismos och tunnbröd) samt snabbpizza med ugnsbakade tomater.

Härliga och färgstarka Husmorsorna Emma Hamberg och Anette Rosvall.

Jag rekommenderar verkligen den här kokboken, många härliga recept för stora och små.

Nu önskar jag en en riktigt härlig fredag och fredagsmys ikväll, jag själv har mitt fredagsmys med familjen i Roma, inte helt fel det heller!

1 kommentar:

Maria - Wikers Liv sa...

Ja, man kanske skulle köpa den, faktiskt! För är det något jag gör så är det fredagsmyser!
ha en underbar kväll i Roma!
Kram / Maria