söndag 30 oktober 2011

Hemma

Borta bra men hemma bäst!

Åh vad det är vackert i Rom, jag tycker att det är den finaste staden i Europa. Vi har gått, gått och gått, ätit, träffat våra vänner, ätit, varit på museum, ätit, fönstershoppat och ätit igen, man hinner mycket på tre dagar.
En väldigt historisk plats, Colosseum och Forum Romanum.
Lilla R och jag inne på Forum Romanum.
Vi hade sådan tur med vädret, på lördagen hade vi +24 grader och sol, helt fantastiskt och jag som gick i stövlar hela dagen. Här var några pics på mig, mina flickor och Roma, visar säkert några till imorgon.

Önskar er en härlig söndagkväll!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder!

Charlie sa ... sa...

Bella!

Rom är en av mina absoluta favoritstäder i Europa.

Underbart att läsa din text och se bilderna

Tack för att vi fick följa med på ett hörn ;)

Kram!

Radhusdrömmar sa...

Härligt!
Kul att ta med sig barnen på en cityresa.
Fin sjal du har, är det en Missoni?

Kram Johanna

Casa of Mia sa...

TAck tack, jag Rom är så vackert, man kan inte se sig mätt!
Johanna - ja, sjalen är från Missoni och är egentligen en tunn poncho som man kan variera!

elinjosefine - lifestyleblogs sa...

Tusen tack :) Känns så spännande!

Vilka härliga bilder. Har aldrig varit i Italien men sambon har varit där flera gånger och älskar det.
Måste åka dit snart!!